ТЕМАТИКА БАКАЛАВРСЬКИХ РОБІТ
- Особливості духовно-психологічного супроводу онкохворих
- Психологічні, етичні та юридичні аспекти паліативної допомоги онкохворим та їх родичами.
- Вплив косметичних дефектів на зміну особистісних проявів людини.
- Особливості афективних розладів у дітей.
- Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання психоактивних речовин.
- Роль емоційного стресу та психічної травми у виникненні психогенних захворювань.
- Невротична депресія, клініка, діагностика лікування.
- Роль сімейного виховання у формуванні невротичних розладів дітей.
- Психологічні особливості осіб з кардіопатологією.
- Психологічні особливості осіб з ендокринною патологією.
- Психологічні особливості осіб із захворюванням печінки.
- Психологічні особливості осіб із урологічними захворюваннями.
- Психологічні особливості осіб із бронхіальною астмою.
- Психологічні особливості осіб із захворюваннями шлунку і дванадцятипалої кишки.
- Епілепсія у дітей та дорослих: медико-психологічний аспект.
- Психологічний супровід незрячих дітей в умовах стаціонарного лікування.
- Психологічна допомога батькам незрячих дітей.
- Психологічний супровід слабочуючих дітей в умовах ЛПЗ.
- Психологічна допомога батькам слабочуючих дітей.
- Психологічний супровід дітей з ДЦП в умовах стаціонарного лікування.
- Психологічна допомога батькам дітей з ДЦП.
- Психологічні чинники віктимності особистоті.
- Вплив акцентуацій характеру на віктимну поведінку.
- Патопсихологічні чинники віктимності особистості.
- Мотивація віктимної поведінки підлітків.
- Дезадаптація особистості як чинник формування віктимної поведінки.
- Мотиви та психосоматичні проблеми особистості.
- Особливості роботи в ТТС з клінічно різними пацієнтами.
- Терапія творчим самовираженням в амбулаторній практиці.
- Психологічний супровід незрячих дітей в умовах стаціонару.
- Психосоматичні аспекти цукрового діабету ІІ типу: теорія, діагностика, психотерапія.
- Психогенні сексуальні розлади та психосоматичні стани, зв’язані з ними.
- Особливості психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах лікарні.
- Психологічна допомога батькам та дітям з ожирінням.
- Генералізований тривожний розлад в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
- Фобійний тривожний розлад в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
- Панічні розлади в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
- Обсесивно-компульсивний розлад у дітей та підлітків: теорія, діагностика, корекція.
- Розлади адаптації у підлітків: теорія, діагностика, корекція.
- Астено-невротичний синдром в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
- Профілактика невротичних розладів у дітей та підлітків.
- Психотерапія невротичних розладів у дорослих.
- Посттравматичний стресовий розлад у дітей: теорія, діагностика, корекція.
- Психосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекція.
- Хронічний больовий синдром як чинник суїциду.
- Психологічна допомога, профілактика та реабілітація емоційних розладів особистості.
- Вплив пережитого в дитинстві насилля на формування особистісних розладів.
- Психологічні чинники суїцидальності.
- Суїцидальна поведінка у студентському віці.
- Арт-терапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
- Музикотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
- Казкотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
- Тілесно-орієнтована психотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
- Когнітивно-поведінкова психотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
- Психологічний супровід невиліковно хворої дитини.
- Психологічні аспекти допомоги паліативним хворих.
- Вплив Інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій у підлітковому віці.
- Психологічне забезпечення паліативної та хоспісної допомоги.
- Особливості суб’єктивної картини життєвого шляху молоді із соматичними захворюваннями
- Психологічні особливості професійної ідентифікації студентів-психологів.
- Особистісна зрілість майбутнього психолога як детермінанта успішної професійної діяльності.
- Психологічні особливості формування позитивних особистісних змін у процесі професійної підготовки майбутнього психолога.
- Динаміка життєвих цінностей в психологічному просторі особистості студента.
- Порушення харчової поведінки серед студентської молоді.
- Фемінізм як життєва позиція особистості і прагнення до самоактуалізації.
- Психологічна допомога дітям з хронічним больовим синдромом в умовах лікувально-профілактичного закладу.
- Психологічні особливості прояву депресії у часто хворіючих дітей.
- Вплив соціального оточення на розвиток емоційного стресу у дітей.
- Особливості психологічного супроводу важкохворих дітей в умовах лікувального закладу.
- Чинники агресивної поведінки часто хворіючих дітей.
- Психологічні особливості формування життєстійкості осіб з інвалідністю.
- Психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах ЗВО.
- Психологічний супровід дітей із порушенням зору в умовах лікувально-профілактичного закладу.
- Особливості психологічного супроводу батьків в ситуації втрати дитини.
- Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків в сім’ї, де часто хворіє дитина.
- Психологічна підтримка та допомога медичному персоналу лікарні.
- Психологічний аналіз стратегій спілкування та особливостей переживання самотності в юнацькому віці.
- Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості “розумний” молодших школярів та підлітків
- Гармонізація емоційної сфери особистості як умова само ефективності
- Розвиток лідерських якостей у студентів впродовж навчання у ВНЗ
- Креативне мислення майбутніх психологів з різними когнітивними стилями.
- Вплив особистісних рис на прояв креативності особистості у дорослому віці.
- Особливості психокорекції та психопрофілактики гембілінгу в юнацькому віці.
- Особливості Я-концепції в осіб з високим рівнем психосоматичного неблагополуччя.
- Позитивне мислення школярів як один із факторів застереження їх агресивності.
- Формування соціально-нормативної поведінки підлітків: проблеми та шляхи їх розв’язання.
- Соціокультурне середовище як фактор важливого впливу на формування демократичних цінностей індивіда й спільноти.
- Порівняльний аналіз життєвих пріоритетів у представників різних соціальних груп.
- Смислоутворююче значення ідеалу в загальній структурі моральної свідомості особистості.
- Психолого-педагогічні методи і способи корекції неадекватної самооцінки на різних етапах онтогенезу особистості.
- Механізми захисту власного «Я» та їх вплив на досягнення особистісного комфорту.
- Психологічні методи і стратегії виховання просоціальної поведінки дитини як важлива умова подолання її агресії.
- Вплив фізичного та психічного «Образу-Я» дівчат-підлітків на їх особистісне благополуччя та оцінку життєвих перспектив.
- Порівняльний аналіз змістових особливостей навчальної мотивації учнів з різним рівнем пізнавальної активності (на прикладі різних вікових груп).
- Виховні санкції (покарання) з боку дорослих на різних етапах становлення і розвитку особистості як об’єкт психолого-педагогічного дослідження.
- Психологічний супровід реабілітації соматичних хворих.
- Особливості психологічної готовності до материнства.
- Особливості кризи ранньої дорослості.
- Психологічний супровід життєвої кризи особистості.
- Індивідуально – психологічні особливості суїцидальноїповедінки підлітків.
- Особливості психологічної реабілітації дітей з девіантною поведінкою.
- Індивідуально – психологічні чинники віктимної поведінки підлітків.
- Сексуальна культура студентської молоді в Україні: психологічний ракурс.
- Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів.
- Психофізіологічні чинники особистісної стресостійкості студентської молоді