Тематика бакалаврських робіт

ТЕМАТИКА БАКАЛАВРСЬКИХ РОБІТ

 

  1. Особливості духовно-психологічного супроводу онкохворих
  2. Психологічні, етичні та юридичні аспекти паліативної допомоги онкохворим та їх родичами.
  3. Вплив косметичних дефектів на зміну особистісних проявів людини.
  4. Особливості афективних розладів у дітей.
  5. Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання психоактивних речовин.
  6. Роль емоційного стресу та психічної травми у виникненні психогенних захворювань.
  7. Невротична депресія, клініка, діагностика лікування.
  8. Роль сімейного виховання у формуванні невротичних розладів дітей.
  9. Психологічні особливості осіб з кардіопатологією.
  10. Психологічні особливості осіб з ендокринною патологією.
  11. Психологічні особливості осіб із захворюванням печінки.
  12. Психологічні особливості осіб із урологічними захворюваннями.
  13. Психологічні особливості осіб із бронхіальною астмою.
  14. Психологічні особливості осіб із захворюваннями шлунку і дванадцятипалої кишки.
  15. Епілепсія у дітей та дорослих: медико-психологічний аспект.
  16. Психологічний супровід незрячих дітей в умовах стаціонарного лікування.
  17. Психологічна допомога батькам незрячих дітей.
  18. Психологічний супровід слабочуючих дітей в умовах ЛПЗ.
  19. Психологічна допомога батькам слабочуючих дітей.
  20. Психологічний супровід дітей з ДЦП в умовах стаціонарного лікування.
  21. Психологічна допомога батькам дітей з ДЦП.
  22. Психологічні чинники віктимності особистоті.
  23. Вплив акцентуацій характеру на віктимну поведінку.
  24. Патопсихологічні чинники віктимності особистості.
  25. Мотивація віктимної поведінки підлітків.
  26. Дезадаптація особистості як чинник формування віктимної поведінки.
  27. Мотиви та психосоматичні проблеми особистості.
  28. Особливості роботи в ТТС з клінічно різними пацієнтами.
  29. Терапія творчим самовираженням в амбулаторній практиці.
  30. Психологічний супровід незрячих дітей в умовах стаціонару.
  31. Психосоматичні аспекти цукрового діабету ІІ типу: теорія, діагностика, психотерапія.
  32. Психогенні сексуальні розлади та психосоматичні стани, зв’язані з ними.
  33. Особливості психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах лікарні.
  34. Психологічна допомога батькам та дітям з ожирінням.
  35. Генералізований тривожний розлад в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
  36. Фобійний тривожний розлад в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
  37. Панічні розлади в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
  38. Обсесивно-компульсивний розлад у дітей та підлітків: теорія, діагностика, корекція.
  39. Розлади адаптації у підлітків: теорія, діагностика, корекція.
  40. Астено-невротичний синдром в осіб юнацького віку: теорія, діагностика, корекція.
  41. Профілактика невротичних розладів у дітей та підлітків.
  42. Психотерапія невротичних розладів у дорослих.
  43. Посттравматичний стресовий розлад у дітей: теорія, діагностика, корекція.
  44. Психосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекція.
  45. Хронічний больовий синдром як чинник суїциду.
  46. Психологічна допомога, профілактика та реабілітація емоційних розладів особистості.
  47. Вплив пережитого в дитинстві насилля на формування особистісних розладів.
  48. Психологічні чинники суїцидальності.
  49. Суїцидальна поведінка у студентському віці.
  50. Арт-терапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
  51. Музикотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
  52. Казкотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
  53. Тілесно-орієнтована психотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах стаціонарного лікування.
  54. Когнітивно-поведінкова психотерапія у роботі з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
  55. Психологічний супровід невиліковно хворої дитини.
  56. Психологічні аспекти допомоги паліативним хворих.
  57. Вплив Інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій у підлітковому віці.
  58. Психологічне забезпечення паліативної та хоспісної допомоги.
  59. Особливості суб’єктивної картини життєвого шляху молоді із соматичними захворюваннями
  60. Психологічні особливості професійної ідентифікації студентів-психологів.
  61. Особистісна зрілість майбутнього психолога як детермінанта успішної професійної діяльності.
  62. Психологічні особливості формування позитивних особистісних змін у процесі професійної підготовки майбутнього психолога.
  63. Динаміка життєвих цінностей в психологічному просторі особистості студента.
  64. Порушення харчової поведінки серед студентської молоді.
  65. Фемінізм як життєва позиція особистості і прагнення до самоактуалізації.
  66. Психологічна допомога дітям з хронічним больовим синдромом в умовах лікувально-профілактичного закладу.
  67. Психологічні особливості прояву депресії у часто хворіючих дітей.
  68. Вплив соціального оточення на розвиток емоційного стресу у дітей.
  69. Особливості психологічного супроводу важкохворих дітей в умовах лікувального закладу.
  70. Чинники агресивної поведінки часто хворіючих дітей.
  71. Психологічні особливості формування життєстійкості осіб з інвалідністю.
  72. Психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах ЗВО.
  73. Психологічний супровід дітей із порушенням зору в умовах лікувально-профілактичного закладу.
  74. Особливості психологічного супроводу батьків в ситуації втрати дитини.
  75. Психологічні особливості дитячо-батьківських стосунків в сім’ї, де часто хворіє дитина.
  76. Психологічна підтримка та допомога медичному персоналу лікарні.
  77. Психологічний аналіз стратегій спілкування та особливостей переживання самотності в юнацькому віці.
  78. Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості “розумний” молодших школярів та підлітків
  79. Гармонізація емоційної сфери особистості як умова само ефективності
  80. Розвиток лідерських якостей у студентів впродовж навчання у ВНЗ
  81. Креативне мислення майбутніх психологів з різними когнітивними стилями.
  82. Вплив особистісних рис на прояв креативності особистості у дорослому віці.
  83. Особливості психокорекції та психопрофілактики гембілінгу в юнацькому віці.
  84. Особливості Я-концепції в осіб з високим рівнем психосоматичного неблагополуччя.
  85. Позитивне мислення школярів як один із факторів застереження їх агресивності.
  86. Формування соціально-нормативної поведінки підлітків: проблеми та шляхи їх розв’язання.
  87. Соціокультурне середовище як фактор важливого впливу на формування демократичних цінностей індивіда й спільноти.
  88. Порівняльний аналіз життєвих пріоритетів у представників різних соціальних груп.
  89. Смислоутворююче значення ідеалу в загальній структурі моральної свідомості особистості.
  90. Психолого-педагогічні методи і способи корекції неадекватної самооцінки на різних етапах онтогенезу особистості.
  91. Механізми захисту власного «Я» та їх вплив на досягнення особистісного комфорту.
  92. Психологічні методи і стратегії виховання просоціальної поведінки дитини як важлива умова подолання її агресії.
  93. Вплив фізичного та психічного «Образу-Я» дівчат-підлітків на їх особистісне благополуччя та оцінку життєвих перспектив.
  94. Порівняльний аналіз змістових особливостей навчальної мотивації учнів з різним рівнем пізнавальної активності (на прикладі різних вікових груп).
  95. Виховні санкції (покарання) з боку дорослих на різних етапах становлення і розвитку особистості як об’єкт психолого-педагогічного дослідження.
  96. Психологічний супровід реабілітації соматичних хворих.
  97. Особливості психологічної готовності до материнства.
  98. Особливості кризи ранньої дорослості.
  99. Психологічний супровід життєвої кризи особистості.
  100. Індивідуально – психологічні особливості суїцидальноїповедінки підлітків.
  101. Особливості психологічної реабілітації дітей з девіантною поведінкою.
  102. Індивідуально – психологічні чинники віктимної поведінки підлітків.
  103. Сексуальна культура студентської молоді в Україні: психологічний ракурс.
  104. Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів.
  105. Психофізіологічні чинники особистісної стресостійкості студентської молоді