Кулеша-Любінець Мирослава Миронівна

кандидат психологічних наук, доцент 

 

Персональна інформація

Кулеша-Любінець Мирослава Миронівна народилась 08 травня 1978 року в с. Черче Рогатинського р-ну Івано-Франківської області, Україна.

У 1995 році закінчила Івано-Франківську експериментальну школу-лабораторію ІФОІПОПП (зараз – Івано-Франківський природничо-математичний ліцей).

У 2001 році з відзнакою закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність: Початкове навчання, кваліфікація: Вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти, ОР «Магістр» (диплом магістра ВА №17038102, 30.06.2001 р.).

У 2004 році захистила кандидатську дисертацію на тему “Стиль педагогічного спілкування вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей”, спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (диплом кандидата наук ДК №027922, 09.02.2005 р.).

У 2012 році отримала вчене звання доцента кафедри загальної та експериментальної психології (атестат доцента, 12ДЦ №031031, 29.03.2012 р.).

З 2015 року – керівник соціального проєкту «Лікар Свято»: http://surl.li/fpces

З 2018 року – фахівчиня Проектно-освітнього центру “Агенти змін” ПНУ: https://agentyzmin.pnu.edu.ua/

З 2020 року – фахівчиня Навчально-наукового центру «Психологія здоров’я та психологічна реабілітація» кафедри загальної та клінічної психології, керівник відділу інноваційних психотехнологій збереження та відновлення здоров’я http://surl.li/fyzwy

З 2020 року – керівник соціального проєкту «School of Mental Health»: http://surl.li/fyzot

 

Публікації: Автор понад 80 наукових та навчально-методичних праць.

Наукові інтереси: клінічна психологія, спеціальна психологія, психологія здоров’я, коучинг здоров’я, психологічний супровід дітей та дорослих у закладах охорони здоров’я, організація та управління проєктами розвитку.

Захоплення: музика, вироби ручної роботи, танці, подорожі.

Державні та відомчі нагороди: нагороджена грамотою директора департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації та ректора ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” за науково-методичний супровід волонтерської діяльності студентів та організацію проекту “Лікар Свято” у лікувально-профілактичних закладах Івано-Франківська (19.04.2016 р.), подякою міського голови Івано-Франківська (2017 р.), подякою міського голови Івано-Франківська з нагоди професійного свята – Всеукраїнського Дня психолога (2019 р.), грамотою ректора та міського голови Івано-Франківська з нагоди перемоги на конкурсі “Сьогодні креативна ідея – завтра реальна справа” від РВ АМУ та ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника” (2019 р.), подякою ректора університету за активну консультаційно-освітню й тренерську діяльність в рамках проекту “Створення проектно-освітнього центру розвитку інновацій та інвестицій в регіоні” (2019 р.), листом подяки ректора університету за підтримку при проведенні національного мультипредметного тесту, магістерського комплексного тесту та магістерського тесту навчальної компетентності на базі установ та закладів освіти населених пунктів за межами України (наказ №213-к від 21.08.2022 р.).

 

Основні публікації

Наукові статті:

1. Кулеша М. М. Мотиви учіння дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, молодшого шкільного віку. Вісник Прикарпатського університету. Філософські і психологічні науки. 2004. Випуск С. 170-179 http://surl.li/gfayp

2. Кулеша М. М. Психолого-педагогічні проблеми підготовки студентів-психологів до роботи в соматичних клініках. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Київ-Ніжин, 2007. Т.Х. Вип.І. Ч.І. С.174-175.

3. Кулеша-Любінець М.М. Психологічні особливості прояву синдрому емоційного вигорання у педагогічному спілкуванні вчителів початкових класів шкіл-інтернатів. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / за ред. С.Д.Максименка. К., 2008. Т.ХV. Ч.1.  С. 400-408.

4. Кулеша-Любінець М.М. Психологічні аспекти міжособистісних взаємин педагогів та вихованців в умовах закладів інтернатного типу. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України / За ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. Вип.12. Кам’янець-Подільський, 2011. С.548-557 http://surl.li/gfaxj

5. Волосянко А.Б., Тимощук О. В., Кулеша-Любінець М. М. та ін. Порушення психологічного статусу у дітей з хронічним гастродуоденітом та їх корекція. Медична психологія. 2011. №1. С.56-61 http://surl.li/gfawt

6. Кулеша-Любінець М. Психологічні особливості Я-образу студентської молоді з особливими потребами . Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. 2014. Вип. 19(2).  С. 191-200 http://surl.li/gfavv

7. Кулеша-Любінець М. М. Психологічні особливості Я-образу осіб середньої дорослості з ішемічною хворобою серця. Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. № 3(44). Cєверодонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. С. 126 – 136 http://surl.li/gfash

8. Кулеша-Любінець М., Ляхович Т. Гендерні особливості мотивації до лідерства у студентів університету. Збірник наукових праць: психологія. Івано-Франківськ: Вид-во ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Івано-Франківськ, 2019. Вип. С. 11-17 http://surl.li/gfasw

9. Кропельницька С. О., Мигович Т. М., Кулеша-Любінець М. М. Розроблення та реалізація соціальних проектів в Україні. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. №1 (106). С.37-43. http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/3417

10. Lazorko, O., Koval, S., Hrek, O., Shkrabiuk, V., Kulesha-Liubinets, M., & Bihun, N. (2021). Psychological Security of the Individual as a Functional Component of Professional Activity. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience12(4), 455-473. https://doi.org/10.18662/brain/12.4/259 (WoS).

11. Sushchenko, L., Lysohor, L., Pavlyk, O., Shvets, O., Kulesha-Liubinets, M., & Pavlenko, V. (2021). Neuropsychological Support of Education and Creative Activity of Primary School Age Children with Special Educational Needs. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(3), 105-126. https://doi.org/10.18662/brain/12.3/223 (WoS).

12. Біланич Л.В., Кулеша-Любінець М.М., Кулініч Т.В. Важливість соціального бізнесу в умовах стабільного розвитку економіки України. Проблеми інновацій та інвестицій в регіоні. №25. С.45-57 http://surl.li/gfari

13. Філоненко, Л. В., Поляновская, О., Сівак, Н. А., Бабій, І. В., Дуб, І., & Кулеша-Любінець, М. М. Визначення стану сформованості ціннісного ставлення в підлітків до іншої людини в центрах реабілітації. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 2021. 6 (137), 115-121. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).27

14. Voskoboinikova V. V., Kalko K. O, Kulesha-Liubinets M. M., Nikolaievska Yu. V., Samoiliuk O. V., Rybalko P., Drogovoz S. M. (2021) THE EFFECTIVENESS OF MUSIC THERAPY AS A NON-DRUG APPROACH TO THE CORRECTION OF VARIOUS PATHOLOGICAL PROCESSES IN THE BODYPharmacologyOnLine. vol.3. 2026-2031

https://pharmacologyonline.silae.it/files/archives/2021/vol3/PhOL_2021_3_A213_Voskoboinikova.pdf

15. Vasylieva, N., Kulesha-Liubinets, M., Trubaieva, K., Dub, M., Ribtsun, Y., & Ivantsev, N. (2022). Speech Therapy as a Component of Comprehensive Rehabilitation of Patients with Acute Impairment of Cerebral Circulation. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience13(3), 181-194. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/361 (WoS).

16. Hryshchenko, S., Beseda, N., Slobodianyk, V., Kulesha-Liubinets, M., Bashtovenko, O., & Tryfonova, O. (2022). Neuropsychological Health Technologies. Bro333ad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience13(3), 166-180. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/360 (WoS).

 

Посібники, підручники, монографії:

1. Кропельницька С. О., Кондур О. С., Криховецька З. М., Кулеша-Любінець М. М., Мигович Т. М. Проєктна діяльність як інноваційний тренд розвитку Університету 4.0. Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : монографія; за ред. Н.М. Рідей, Л.М. Панченко. К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2020. С. 326-348.

2. Буцька Л., Шкраб»юк В., Кулеша-Любінець М. Сучасні концепції механізмів виникнення та розвитку больових синдромів невісцерального походження у осіб, що працюють в умовах високих психофізичних навантажень. Огляд літератури. DIGITAL TRANSFORMATION OF SOCIETY: THEORETICAL AND APPLIED APPROACHES / Edited by M. WierzbikStrońska, O.Nestorenko, Monograph 46, University of Technology, Katowice, 2021, 659 с., С. 535-548.

3. Керівництво з управління проектами розвитку : інтерактивний навчальний посібник / колектив авторів (Кулеша-Любінець М. та ін.) ; за заг. ред. І. Є. Цепенди, С. О. Кропельницької. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 352 с. http://surl.li/gdwce

 

Тези конференцій:

1. Кулеша-Любінець М.М. Психолого-педагогічні технології підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в інклюзивній моделі освіти. Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України: якість освіти – основа конкурентоспроможності майбутнього фахівця [Текст]: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Ялта, 27-29 вересня, 2012 р.). Ялта, РВНЗ КГУ, 2012. Ч.І. С.28-32.

2. Кулеша-Любінець М., Петрів М. Вплив фізичного Я-образу на стресостійкість чоловіків зрілого віку з цукровим діабетом. Матеріали ХХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 29-30 листопада 2016 р.) http://surl.li/gfclp

3. Кулеша-Любінець М.М. Технології підвищення ефективності навчання майбутніх психологів у ВНЗ за спеціалізацією «Клінічна психологія». Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи [Текст]: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 13-14 жовтня, 2016 р.). FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики ім. Я.А.Коменського / гол. ред. Муковіз О.П. Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. 157 с. С.78-81.

4. Кулеша-Любінець М.М., Барабашова А. П. Психологічне благополуччя підлітків, переселених із зони збройного конфлікту. Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Глухів, 10-11 листопада 2016 року) / МОНУ, ГНПУ ім. О.Довженка [та ін.]; відп. ред. В.М.Поліщук. Глухів : РВВ ГНПУ ім. О.Довженка, 2016. 162 с. С.104-108.

5. Кулеша-Любінець М., Захарчук Х. Особливості материнської ідентичності вагітних жінок з досвідом невиношування вагітності. Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 31 січня 2017 р.) . С. 77-79 http://surl.li/gfcno

6. Кулеша-Любінець М.М. Особливості психологічного супроводу хворої дитини та її сім’ї в умовах лікувального закладу. Збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологія національної безпеки», 25 квітня 2017 р. Львів : «СПОЛОМ», 2017. 192 с. С. 86-87 http://surl.li/gfcyw

7. Кропельницька С.О., Мигович Т.М., Кулеша-Любінець М.М. Проектноорієнтоване управління у соціальній сфері. Переспективні шляхи розвитку наукових знань (частина I): Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. м. Київ, 26-27 січня 2019 року. Київ: МЦНД, 2019. С.17-18.

8. Kulesha-Liubinets М., Ruban Е. Features of the Idea of University Students About Mental Health. Сonference materials Mental Health Global Challenges of XXI Century, Lviv, 2019 http://surl.li/gfdce

9. Кулеша-Любінець М.М., Олійник Д.В., Лосяк Н.І. Абетка психічного здоров’я як медіапсихологічний ресурс у період пандемії COVID-19. Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Видання третє. Матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (з міжнародною участю) (м. Київ, 19 червня 2020 р.); [укладач Чаплінська Ю.С.]. 2020 http://surl.li/gfdbp

10. Кулеша-Любінець М., Рубан О. Ревматоїдний артрит : психосоматичний аспект. ХХVIII Міжнародна науково практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 30 червня 2020 р.). URL : http://conferences.neasmo.org.ua/uk/art/5787/

11. Кулеша-Любінець М., Тимчій Х.-В.. Медіація як продуктивний спосіб вирішення міжособистісних конфліктів у лікувальному закладі. ХХVIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 30 червня 2020 р.). URL : http://conferences.neasmo.org.ua/uk/art/5789

12. Кропельницька С. О., Кулеша-Любінець М. М., Мигович Т. М. Соціально-проєктна діяльність студентів закладів вищої освіти. Сучасні проблеми екологічної психології: соціальні та особистісні ресурси створення благополучного локального середовища: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (15 травня 2020 року, он-лайн) / за ред. Ю.М. Швалба. Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. С.57-59. URL: http://ecopsy.com.ua/data/conf_2020/tezi_ecopsy_2020_x.pdf

13. Myhovych, T., Kropelnytska, S., & Kulesha-Liubinets, M. (2020). COMPONENTS AND FEATURES OF THE SOCIAL PROJECT. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 7-8. https://doi.org/10.36074/05.06.2020.v1.01

14. Міщиха Л.П., Кулеша-Любінець М.М. Психічне здоров’я як складова особистісного благополуччя. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини. Збірник наукових праць. Харків, 2020. Вип.1. С.165-168 http://surl.li/gfdxi

15. Кулеша-Любінець М., Лосяк Н. Внутрішня картина здоров’я молодших школярів із неповних сімей. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Психологія кризових станів: наука і практика». С.92-94 http://surl.li/gfdoz

16. Кулеша-Любінець М.М. Методи промоції психічного здоров’я студентів в умовах ЗВО. Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Сучасні проблеми екологічної психології: Психологічний зміст екосоціальних катастроф” (Київ, 14 – 15 травня 2021 р.) / за ред. Ю.М. Швалба. Київ : Інститут психології імені Г.С.Костюка, 2021. 89 с. С.52-54 http://surl.li/gfdxp

 

Навчально-методичні видання:

1. Кулеша-Любінець М.М. Літня педагогічна практика в дитячих оздоровчих закладах: програма та методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу філософського факультету спеціальності «Психологія». Івано-Франківськ: Місто НВ, 2008. 64 с.

2. Кулеша-Любінець М.М. Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях: навч.-метод. комплекс для студентів спеціальності «Психологія». Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2011. 48 с.

3. Кулеша-Любінець М.М. Порівняльна психологія: навч.-метод. комплекс. Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2011. 72 с.

4. Кулеша-Любінець М.М. Психологічний супровід перебування дитини у лікувально-профілактичному закладі : методичні рекомендації. Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2015. 72 с.

5. Кулеша-Любінець М.М. Професійно-розвивальна практика у лікувально-профілактичних закладах : програма та методичні рекомендації. Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2015. 64 с.

6. Кулеша-Любінець М.М. Клінічна психологія: методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу спеціальності «Психологія». Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2016. 72 с.

7. Терапевтичні казки у дитячій лікарні / за ред. Кулеші-Любінець М. М. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г. М. 2018. 64 с.

8. Кулеша-Любінець М. М., Олійник Д.В., Лосяк Н.І. Абетка психічного здоров’я (електронне видання). Івано-Франківськ, 2020. 52 с. URL: http://surl.li/gdwct

9. Кулеша-Любінець М. М. Практика у лікувально-профілактичних закладах (з використанням дистанційних технологій) : методичні рекомендації. Івано-Франківськ : Електронне видання, 2020. 72 с.

10. Кулеша-Любінець М. М. Основи психосоматики : методичні рекомендації до курсу. Івано-Франківськ : Електронне видання, 2020. 72 с.

11. Кулеша-Любінець М.М. Клінічна психологія: методичні рекомендації. Івано-Франківськ: Електронне видання, 2022. 72 с.

12. Кулеша-Любінець М.М. Зоопсихологія і порівняльна психологія: методичні рекомендації. Івано-Франківськ: Електронне видання, 2022. 72 с.

 

Діяльність

Наукова та навчально-методична діяльність

Автор понад 80 наукових та навчально-методичних праць, з них 14 навчально-методичних комплексів.

Здійснює наукове керівництво курсовими та дипломними роботами, а також  студентською науковою проблемною групою «Психологічні техніки збереження та відновлення психічного здоров’я особистості». Наукові дослідження студентів презентуються на університетській, всеукраїнських та міжнародних конференціях.

Забезпечує викладання навчальних дисциплін для студентів спеціальності 053 “Психологія”:

  1. Клінічна психологія (лекції, семінари, 3 курс ОР «Бакалавр»).
  2. Зоопсихологія і порівняльна психологія (семінари, 1 курс ОР «Бакалавр»).
  3. Техніки коучингу здоров’я (лекції, семінари, 3 курс ОР «Бакалавр»).
  4. Основи управління проєктами (лекції, семінари, 3 курс ОР «Бакалавр»).
  5. Практикум з клінічної психології (лекції, семінари, 3 курс ОР «Бакалавр»).
  6. Діяльності психолога у лікувально-профілактичних закладах (лекції, семінари, 3 курс ОР «Бакалавр»).
  7. Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях (лекції, семінари, 4 курс ОР «Бакалавр»).
  8. Основи психосоматики (лекції, семінари, 4 курс ОР «Бакалавр»).
  9. Клінічна психологія та психопатологія (лекції, семінари, 1 курс ОР «Магістр»).
  10. Основи психосоматики та соматопсихології (лекції, семінари, 1 курс ОР «Магістр»).

 

З 2016 року є співрозробником трьох освітніх програм: «Психологія» (ОР Бакалавр), «Реабілітаційна психологія» (ОР Бакалавр), «Клінічна та реабілітаційна психологія» (ОР Магістр); неодноразово проходила підвищення кваліфікації з питань акредитації освітніх програм http://surl.li/gfjfi.

У 2019 році у складі співравторів роботи «Інноваційні інструменти, проекти та рішення у забезпеченні розвитку «Університету 4.0» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника отримала золоту медаль у рамках ХІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та Х Міжнародної виставки World Edu у Києві http://surl.li/gfjly.

 

Організаційна, проєктна та виховна діяльність

2006-2012 рр. – здійснює керівництво літньою психолого-педагогічною практикою у дитячих оздоровчих закладах (спеціальність «Психологія», 3 курс).

2013-2021 рр. – організовує та керує навчальною професійно-розвивальною практикою у лікувально-профілактичних закладах (спеціальність «Психологія», 3 курс) http://surl.li/gfhqfhttp://surl.li/gfizq.

З 2022 року організовує та керує виробничою практикою студентів 3 курсу спеціальності 053 Психологія на факультеті психології http://surl.li/gfkdr.

Протягом роботи в університеті неодноразово виступала ініціатором заходів з промоції психічного здоров’я та психологічного благополуччя населення: http://surl.li/gffbu , http://surl.li/gfgdohttp://surl.li/gfgnbhttp://surl.li/gfgobhttp://surl.li/gfhorhttp://surl.li/gfjsy.

З 2010 року організовує навчальні заняття з елементами тренінгу для студентів спеціальності Психологія” та, у різні роки,  студентів педагогічних спеціальностей (“початкова освіта”, “філологія (англійська мова, німецька мова, французька мова)”) з питань інклюзивної освіти в Україні, толерантного ставлення до дітей та молоді з особливими потребами у ЗВО. Загалом, учасниками тренінгу протягом цих років були понад 1,5 тис. студентів університету.

З 2013 року – науковий консультант волонтерського  соціального проєкту психологічної підтримки дітей з особливими потребами, що діє на базі Міської дитячої клінічної лікарні.

З лютого 2015 року координатор соціального проєкту “Лікар Свято”, що діє на базі Обласної дитячої клінічної лікарні. Мета – соціально-психологічний супровід дітей у стаціонарних відділеннях дитячої лікарні методами сміху, арттерапії, ігротерапії, казкотерапії: https://www.facebook.com/likarsvyato.

19 квітня 2016 р. на базі ОДКЛ було організовано прес-конференцію, присвячену річниці діяльності молодіжного волонтерського проекту “Лікар Свято”: http://surl.li/gfiychttps://www.youtube.com/watch?v=15TWFCH5_AAhttps://www.youtube.com/watch?v=fnxQfkfUcwohttps://www.youtube.com/watch?v=00gwB3LQdiU&t=173s

У 2014-2016 рр. – тренер Школи кураторів першого курсу відділу виховної та психолого-педагогічної роботи університету http://surl.li/gfivj. В 2014 році у Школі кураторів 1-3 курсів виступила з доповіддю про результати психологічного дослідження проблем адаптації студентів з особливими потребами у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.

З 2015 року є організатором та модератором круглих столів на тему “Волонтерство як особливий досвід людяності”, в якому приймають участь професорсько-викладацький склад, студенти 1-4 курсів факультету психології, координатори та учасники волонтерських проєктів http://surl.li/gfjqx.

Травень-грудень 2015 р. – науковий консультант проєкту «Психосоціальна підтримка вразливих верств населення», що діє на базі Івано-Франківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України за підтримки Уряду Данії та Датського Червоного Хреста http://surl.li/gfivq.

З 2016 року є співорганізатором презентації спеціальності Психологія на «Науковому фестивалі».

У 2016-2020 роках разом зі студентами-психологами Видраком Михайлом, Родзінською Іриною, Рубан Оленою, Герасимів Христиною, Олійник Діаною, Лосяк Надією, Сербин Мариною доц. Мирослава Кулеша-Любінець виграла п’ять  грантів в ГО «Урбан Простір 100», «Малі гранти Теплого Міста» на підтримку волонтерських соціальних проєктів «Лікар Свято» http://surl.li/fpces та «School of Mental Health» http://surl.li/fyzot, що дало змогу майбутнім психологам на практиці втілити набуті знання із загальної психології, вікової психології, соціальної психології, клінічної психології тощо та закупити яскраві костюми, реквізити для святкувань, матеріали для виготовлення подарунків хворим дітям, які лікуються у лікарнях міста, обладнання для Школи волонтерів. Проєкти реалізувалися спільно з ГО «Молода Просвіта» та ГО “ДОМ 48.24” http://surl.li/gfhnehttp://surl.li/gffkwhttp://surl.li/gfikphttp://surl.li/gffechttp://surl.li/gffenhttp://surl.li/gfffqhttp://surl.li/gffgwhttp://surl.li/gffgihttp://surl.li/gffhuhttp://surl.li/gfffyhttp://surl.li/gfixahttp://surl.li/gfjaahttp://surl.li/gfkek.

З 2018 року – фахівчиня Проектно-освітнього центру “Агенти змін” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Напрям діяльності: навчання менеджменту соціальних проєктів, консультативно-освітня та тренерська діяльність https://agentyzmin.pnu.edu.ua/.

 

З 2019 року проводить тренерську діяльність з управління проєктами http://surl.li/gfjhjhttp://surl.li/gfjnqhttp://surl.li/gfjochttp://surl.li/gfjpihttp://surl.li/gfjyvhttp://surl.li/gfkav.

 

У 2019 році була консультантом студентів-учасників  соціального проєкту «Щасливі люди», що став переможцем конкурсу «Сьогодні креативна ідея – завтра реальна справа» https://pnu.edu.ua/blog/2019/06/13/12458/

У 2021 році разом з фахівчинями Проєктно-освітнього центру «Агенти змін» долучилася до розробки «Програми розвитку соціального підприємництва на території Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021-2023 роки»  http://surl.li/gfjqx.

 

Етапи підвищення кваліфікації

2006-2007 рр. – навчання за напрямком «Арттерапія», сертифікат.

2006-2008 рр. – навчання за напрямком «Гештальт терапія». Спеціалізація «Гештальт терапія у роботі з дітьми та сім’ями», сертифікат.

2008 р. – навчання за напрямком «Аналітична психотерапія» (Український центр практичної психології та соціальної роботи), сертифікат.

2014 р. – навчальний семінар-тренінг «Перша психологічна допомога постраждалим у надзвичайних ситуаціях», ГО «Українська асоціація фахівців з подолання психотравмуючих подій», Івано-Франківськ, Україна.

2015 р. – навчальний тренінг «Діти та війна. Техніки зцілення» в рамках проекту «Рука допомоги в Україні» Благодійного фонду «Надія по всьому світу», сертифікат.

2016 р. – навчання за напрямком «Системний підхід в роботі з сім’єю. Основи успішного виховання і розвитку дітей в сім’ї» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН України, сертифікат.

2016 р. – навчання та сертифікація за напрямком «Сімейне консультування в стилі коучінг» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН України, Клуб професійних коучів України, сертифікат.

2016 р. – наукове стажування на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету; є учасником постійно діючого науково-практичного семінару з питань диференціальної діагностики психічних розладів, що проводяться кафедрою психіатрії, наркології та медичної психології ІФНМУ на базі Івано-Франківської обласної психоневрологічної клінічної лікарні №3, Івано-Франківськ, Україна

2017-2018 рр. – навчальний семінар з пропедевтики психічних захворювань, «Асоціація практичних психологів Івано-Франківська», сертифікат.

2018 р. – навчальний семінар «Наукові дослідження у сфері охорони здоров’я» за участю британських науковців Дениса Угрина (MD, PhD, дитячий та підлітковий психіатр, психотерапевт клініки Модслі (Великобританія), лектор Інституту психіатрії, психології та нейронаук King’s College) і Луїза Дратку  (PhD, FRC Psych, лікар психіатр, консультант клініки Модслі, клінічний психофармаколог), Львів, Україна

2018 р. – стажування в Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomicznaim. ks. Bronisława Markiewiczaw Jarosławiu, «Управління проектами та грантовою діяльністю. Досвід освітніх організацій та фундацій розвитку ЄС», сертифікат http://surl.li/gfjhy.

2019 р. – стажування в Університеті суспільних наук (UNS), Католицькому університеті в Ружомберку у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), Лодзь-Спєшка Подградова, «Міжнародні партнерські проекти – крок по кроку», сертифікат http://surl.li/gfjoj.

2019 р. – Тraining «Innovative technologies of organization of educational process in the new Ukrainian school»,  Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, in Ivano-Frankivsk, сертифікат.

01.04.2021 Терапія горя. Практичний семінар. Міжнародна асоціація психологів по роботі з горем та тяжкою втратою. (сертифікат, 6 год).

16-17.04.2021 Психосоматична медицина: наука і практика. ІІІ науково– практична конференція з міжнародною участю. (сертифікат, 10 год).

10-14.05.2021 Сім’я під час пандемії. Всеукраїнський Форум сімейної психології. (сертифікат, 22 год).

25.05.2021 Квадрат психосоматики. Конкретні критерії та рекомендації. Вебінар Українська медична академія. (сертифікат, 2 год).

15.06.2021 Органічні психічні розлади. Вебінар Українська медична академія. (сертифікат, 2 год).

08.06.2021 Епілепсія – психіатрична сторона медалі. Вебінар Українська медична академія. (сертифікат, 2 год).

03.06.2021 Хронічний абдомінальний біль. Вебінар Українська медична академія. (сертифікат, 2 год).

21.07.2021 Хронізація болю: механізми та можливості попередження. Вебінар Українська медична академія. (сертифікат, 2 год).

26-30.07.2021 8 крокова програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків. Підготовчий базовий курс. Вебінар. Інститут психічного здоров’я. р. (сертифікат, 20 год).

23-24.08.2021 Особливості інклюзивного навчання. Всеукраїнський науково– практичний симпозіум «Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, переспективи». Міжнародний інститут інклюзії. (сертифікат, 15 год.).

17.09.2021 Психосоматична практика: дерматологія. Тренінг. Національний медичний університет імені О. О. Богомольця МОЗ України. (сертифікат, 15 год).

4-6.11.2021 Психологія кризових станів: наука і практика. Науково-практична онлайн-конференція. (сертифікат, 28 год).

22.01.2022 Міжнародний онлайн-телеміст «Євразійський телеміст «Клінічний консиліум. Особливості перебігу та реабілітації пацієнтів з Long COVID» (сертифікат, 5 балів БПР).

14.02.2022 Онлайн-семінар «Резистентні депресії». Українська медична академія

«МЕДАК» (сертифікат).

04-06.11.2022 ІІІ Конгрес з міжнародною участю «Психосоматична медицина ХХІ століття: реалії та перспективи» (сертифікат, 10 балів БПР).

05.11.2022 Майстер-клас з міжнародною участю «Психосоматика стресу та травми» (в рамках ІІІ Конгресу з міжнародною участю «Психосоматична медицина ХХІ століття: реалії та перспективи») (сертифікат, 10 балів БПР,).

04.11.2022 Майстер-клас з міжнародною участю «Психічне здоров’я літньої людини під час війни» (в рамках ІІІ Конгресу з міжнародною участю «Психосоматична медицина ХХІ століття: реалії та перспективи») (сертифікат, 10 балів БПР).

06.11.2022 Майстер-клас з міжнародною участю «Дистрес війни: як позбутися безсоння» (в рамках ІІІ Конгресу з міжнародною участю «Психосоматична медицина ХХІ століття: реалії та перспективи») (сертифікат, 10 балів БПР,).

2022 Програма «Основи нейропсихологія для психолога і психотерапевта» (сертифікат, 15 год).

29.04.2022 Семінар «Психічні розлади у дітей та підлітків під час війни в Україні (питання діагностики та терапії) (сертифікат, 10 балів БПР).

11-13.05.2022 Тренінг «Навички для психологічного відновлення» (сертифікат, 24 год)

03.10.-14.11.2022 – наукове стажування на тему «Технології збереження та відновлення психічного здоров’я у студентської молоді в умовах війни», Івано- Франківський національний медичний університет, кафедра психіатрії, наркології та медичної психології, довідка № 12/3532 від 22.11.2022, 6 кредитів ЄКТС (180 год).

Організаційна діяльність

У 2006-2012 рр. здійснювала керівництво літньою психолого-педагогічною практикою у дитячих оздоровчих закладах (напрям підготовки «Психологія», ІІІ курс).

З 2013 р. організовує та керує навчальною професійно-розвивальною практикою у лікувально-профілактичних закладах (напрям підготовки  «Психологія», ІІІ курс): http://www.pu.if.ua/uk/novyny/5029-studenty-psykholohy-proishly-praktyku-na-bazi-likuvalnykh-zakladiv-ivano-frankivska

Протягом роботи в університеті неодноразово виступала ініціатором заходів з питань збереження психічного здоров”я та психологічного благополуччя населення:http://www.pu.if.ua/uk/novyny/5292-na-filosofskomu-fakulteti-vidznachyly-vsesvitnii-den-psykhichnoho-zdorovia.

Протягом 2016-2018 р.р. студенти філософського факультету спеціальності  053 “психологія”  Видрак Михайло, Родзінська Ірина, Рубан Олена, Герасимів Христина, Олійник Діана, Лосяк Надія під керівництвом доцента Кулеші-Любінець М.М. та спільно з ГО «Молода Просвіта», ГО “ДОМ 48.24” виграли три гранта в ГО «Урбан Простір 100» на підтримку волонтерського проекту «Лікар Свято», що дало змогу майбутнім психологам на практиці втілити набуті знання із загальної психології, вікової психології, соціальної психології, клінічної психології тощо та закупити яскраві костюми, реквізити для святкувань, матеріали для виготовлення подарунків хворим дітям, які лікуються у лікарнях міста, обладнання для Школи волонтерів:

http://report.if.ua/lyudy/kazkoterapiya-v-ivano-frankivsku-abo-chomu-nosyky-tezh-likuyut-ditej-foto/?fbclid=IwAR3IkAGddp03wM5YuLdYFXUpFq98GiPwQ8cMepKwzrscKGfgSHlZKBilRCU

http://www.paralleli.if.ua/news/70692.html

http://kurs.if.ua/news/hvorym_ditkam_u_ivanofrankivskiy_oblasniy_likarni_dopomagaie_oduzhaty_likar_svyato_foto_48846.html

http://prykarpattya.org/news/14837

http://www.galka.if.ua/patsiyentiv-oblasnoyi-dityachoyi-likarni-likuvali-smihoterapiyeyu-foto/

http://vikna.if.ua/news/category/if/2017/01/11/66152/view#adimage-0

З 2015 року є організатором та модератором круглих столів на тему “Волонтерство як особливий досвід людяності”, в якому приймають участь професорсько-викладацький склад, студенти 1-4 курсів філософського факультету, координатори та учасники волонтерських проектів : https://pnu.edu.ua/blog/2019/03/11/9543/

Виховна діяльність

З 2010 року організовує навчальні заняття з елементами тренінгу для студентів напрямку підготовки “психологія” та, у різні роки,  студентів педагогічних спеціальностей (“початкове навчання”, “філологія (англійська мова, німецька мова, французька мова)”) з питань інклюзивної освіти в Україні та толерантного ставлення до молоді з особливими потребами у ВНЗ.

Загалом, учасниками тренінгу протягом цих років були понад 900 студентів ПНУ ім. В.Стефаника. У 2014 році на Школі кураторів 1-3 курсів виступила з доповіддю про результати психологічного дослідження проблем адаптації студентів з особливими потребами у ПНУ ім. В.Стефаника:

У 2014-2016 рр. – тренер Школи кураторів першого курсу відділу виховної та психолого-педагогічної роботи університету): http://www.pu.if.ua/depart/Educatework/ua/4257/.

З 2013 р. – науковий консультант волонтерського  проекту психологічної підтримки дітей з особливими потребами, що діє на базі Міської дитячої клінічної лікарні.

Травень-грудень 2015 р. – науковий консультант проекту «Психосоціальна підтримка вразливих верств населення», що діє на базі Івано-Франківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України за підтримки Уряду Данії та Датського Червоного Хреста: http://www.pu.if.ua/uk/novyny/4225-2015-spivpratsia-filosofskoho-fakultetu-z-ivano-frankivskoiu-oblasnoiu-orhanizatsiieiu-tovarystva-chervonoho-khresta-ukrainy-3.

З лютого 2015 року координує та організовує майстер-класи для волонтерів проекту “Лікар Свято”, що діє на базі Обласної дитячої клінічної лікарні. Мета – соціально-психологічний супровід та реабілітація дітей у стаціонарних відділеннях лікарні методами сміху, арттерапії, ігротерапії. Спільнота проекту “Лікар Свято” у https://www.facebook.com/likarsvyato та https://vk.com/likarsvyato.

19 квітня 2016 р. на базі ОДКЛ було організовано прес-конференцію, присвячену річниці діяльності молодіжного волонтерського проекту “Лікар Свято”:

http://www.pu.if.ua/uk/novyny/4679-vidbulasia-pres-konferentsiia-prysviachena-richnytsi-diialnosti-volonterskoho-proektu-likar-sviato

http://www.galka.if.ua/likar-svyato-u-frankivsku-pivsotni-volonteriv-dopomagayut-dityam-oduzhati-z-dopomogoyu-smihu-foto/

http://gk-press.if.ua/112264/

https://www.youtube.com/watch?v=15TWFCH5_AA

https://www.youtube.com/watch?v=fnxQfkfUcwo

http://vkadri.com/video/402tvivfr-likar-sviato-studenty-pnu-u-vilnyi-chas-rozveseliayut-ditok-v-oblasnii-likarni.html

З 2018 року – Фахівець Проектно-освітнього центру “Агенти змін” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Напрям діяльності: навчання менеджменту соціальних проектів, консультативно-освітня та тренерська діяльність: http://agentyzmin.pnu.edu.ua/ua   
Державні та відомчі нагороди: нагороджена подякою міського голови Івано-Франківська (2017 р.), подякою міського голови Івано-Франківська з нагоди професійного свята – Всеукраїнського Дня психолога (2019 р.), грамотою ректора та міського голови Івано-Франківська з нагоди перемоги на конкурсі “Сьогодні креативна ідея – заатра реальна справа” від РВ АМУ та ДВНЗ “Прикарпатський національний універститет імені В.Стефаника” (2019 р.), подякою ректора університету за активну консультаційно-освітню й тренерську діяльність в рамках проекту “Створення проектно-освітнього центру розвитку інновацій та інвестицій в регіоні” (2019 р.).

Етапи підвищення кваліфікації:

2006-2007 рр. – навчання та сертифікація за напрямком «Арттерапія» (Московський гештальт інститут).

2006-2008 рр. – навчання та сертифікація за напрямком «Гештальт терапія». Спеціалізація «Гештальт терапія у роботі з дітьми та сім’ями» (Московський гештальт інститут).

2008 – навчання та сертифікація за напрямком «Аналітична психотерапія» (Український центр практичної психології та соціальної роботи).

2014 – навчальний семінар-тренінг «Перша психологічна допомога постраждалим у надзвичайних ситуаціях», ГО «Українська асоціація фахівців з подолання психотравмуючих подій», Івано-Франківськ, Україна;

2015 – навчальний тренінг «Діти та війна. Техніки зцілення» в рамках проекту «Рука допомоги в Україні» Благодійного фонду «Надія по всьому світу», Івано-Франківськ, Україна

2016 – навчання та сертифікація за напрямком «Системний підхід в роботі з сім’єю. Основи успішного виховання і розвитку дітей в сім’ї» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН Україн, Івано-Франківськ, Україна

2016 – навчання та сертифікація за напрямком «Сімейне консультування в стилі коучінг» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН України, Клуб професійних коучів України, Івано-Франківськ, Україна

 2016 – наукове стажування на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету; є учасником постійно діючого науково-практичного семінару з питань диференціальної діагностики психічних розладів, що проводяться кафедрою психіатрії, наркології та медичної психології ІФНМУ на базі Івано-Франківської обласної психоневрологічної клінічної лікарні №3, Івано-Франківськ, Україна

2017-2018 – навчальний семінар з пропедевтики психічних захворювань, «Асоціація практичних психологів Івано-Франківська», Івано-Франківськ, Україна

травень 2018 – навчальний семінар «Наукові дослідження у сфері охорони здоров’я» за участю британських науковців Дениса Угрина (MD, PhD, дитячий та підлітковий психіатр, психотерапевт клініки Модслі (Великобританія), лектор Інституту психіатрії, психології та нейронаук King’s College) і Луїза Дратку  (PhD, FRC Psych, лікар психіатр, консультант клініки Модслі, клінічний психофармаколог), Львів, Україна

2018 р. – Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomicznaim. ks. Bronisława Markiewiczaw Jarosławiu, Програма, звіт, сертифікат про стажування, «Управління проектами та грантовою діяльністю. Досвід освітніх організацій та фундацій розвитку ЄС», сертифікат.

2019 р. – Університет суспільних наук (UNS), Католицький університет в Ружомберку у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), Лодзь-Спєшка Подградова, програма, звіт, сертифікат про стажування, «Міжнародні партнерські проекти – крок по кроку», сертифікат.

2019 р. – Тraining «Innovative technologies of organization of educational process in the new Ukrainian school»,  Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, in Ivano-Frankivsk, сертифікат.

 

Контакти

Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, каб. 501 гуманітарного корпусу.

вул. Шевченка, 57 ,

76000 Івано-Франківськ, Україна

e-mail: kzep@pnu.edu.ua

роб тел.: 0342-59-60-66

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника