Тематика курсових робіт

Курсова робота 

Рік: ІІ, семестр ІІІ

Рекомендована тематика курсових робіт для студентів 2-го курсу спеціальності 053 «Психологія»

* Студент може запропонувати свою тему дослідження, узгодивши її з науковим керівником.

  1. Особливості прояву дитячих страхів.
  2. Формування мотивації в юнацькому віці.
  3. Формування мотиваційної сфери старшокласників.
  4. Мотивація в структурі навчальної діяльності старшокласників.
  5. Психологічні чинники мотивації альтруїстичної поведінки.
  6. Агресивна поведінка дітей та підлітків.
  7. Психологічні особливості прояву емпатії у сучасного студента.
  8. Психологічні особливості адаптованості студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі.
  9. Его-стани особистості: дослідження та шляхи до вирішення проблем поведінки спілкування.
  10. Оцінка рівня самоконтролю студентської молоді.
  11. Дослідження рівня самооцінки особистості як її фундаментальної властивості.
  12. Психологічні цінності неформальних молодіжних структур.
  13. Національна ідентифікація у становленні «Я-образу» особистості.
  14. Соціально-психологічні механізми політико-ідеологічного самовизначення молоді.
  15. Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров’я.
  16. Проблема самотності особистості та шляхи її подолання.
  17. Вплив несвідомих компонентів психіки на поведінку особистості.
  18. Психологічні особливості і соціальна ситуація розвитку дітей, які часто хворіють
  19. Психологічна допомога батькам та дітям з ожирінням
  20. Надійна прив’язаність до матерії, як предиката успішного соціального розвитку
  21. Життєві цілі як регулятори самореалізації особистості.
  22. Мотиви та мотивація особистості як психологічна проблема.
  23. Психологічні особливості формування вольових якостей особистості.
  24. Тривожність як властивість особистості та її прояви
  25. Еволюція поняття «особистість» в психології.
  26. Уявлення про несвідоме в екзистенційній психології.
  27. Агресія: природа, сутність, основи профілактики.
  28. Види і роль емоцій у житті людини.
  29. Мислення та інтелектуальні властивості людини.
  30. Психологічні аспекти обдарованості особистості.
  31. Самооцінка та рівень домагань особистості.
  32. Характер як сукупність стійких рис особистості.
  33. Психологічні чинники морального розвитку сучасних студентів.
  34. Психологічні чинники виникнення переживання стресу у студентів-психологів.
  35. Психологічна сутність самосвідомості.
  36. Особливості прояву довіри/недовіри у міжособистісних стосунках студентської молоді.
  37. Ціннісні орієнтації юнаків як передумова формування життєвих сценаріїв.
  38. Ціннісні орієнтації юнаків як передумова формування відповідальності.
  39. Мотивація успіху як чинник оптимальної соціалізації старшокласників.
  40. Психологічні особливості виникнення і прояву страху невизнання в юнацькому віці.
  41. Психологічні особливості міжособистісного спілкування у ранньому юнацькому (студентському)  віці.
  42. Потреба у досягненнях як чинник самореалізації особистості у період ранньої юності (у студентів).
  43. Проблеми формування адекватної самооцінки в підлітковому віці
  44. Емпатія як фактор розвитку комунікативності.
  45. Психологічні особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці.
  46. Психологічні особливості ціннісної сфери студентів-психологів.
  47. Дослідження проблеми самоставлення в сучасних психологічних розвідках.
  48. Емоційний інтелект як психологічний феномен.
  49. Соціальна тривожність як чинник успішності у навчанні студентів.
  50. Соціально-психологічні чинники самоефективності особистості.
  51. Вплив нормативної поведінки на ефективність діяльності групи (організації, шкільного класу, педагогічного колективу та ін.)
  52. Самооцінка як чинник агресивної поведінки підлітків.
  53. Асертивність як чинник міжособистісної взаємодії студентської молоді.
  54. ЗМІ як чинник формування самооцінки підлітків.
  55. Здатність до саморегуляції як основа професіоналізму психолога.
  56. Я-концепція як складова професійної самосвідомості майбутніх психологів.
  57. Стрес: поняття, причини, способи виходу, методи профілактики.
  58. Феномен життєстійкості: сучасні погляди та дослідження
  59. Агресія: природа, сутність, основи профілактики.
  60. Зміст морального самовизначення студентської молоді.
  61. Мотивація професійного розвитку особистості.
  62. Мотивація агресивної поведінки підлітків.
  63. Мотивація як основа ефективності діяльності.
  64. Негативні впливи на мотивацію наукової діяльності.
  65. Психофізіологічні характеристики прояву стресу.

 

Курсова робота ІІ

Рік: ІІІ, семестр VI

Рекомендована тематика курсових робіт для студентів 3-го курсу спеціальності 053 «Психологія»

* Студент може запропонувати свою тему дослідження, узгодивши її з науковим керівником.

  1. Психологічні чинники морального розвитку сучасних студентів.
  2. Психологічні чинники виникнення переживання стресу у студентів- психологів.
  3. Особливості самосвідомості студентів з адиктивною поведінкою.
  4. Особливості прояву довіри/недовіри у міжособистісних стосунках студентської молоді.
  5. Феномен заздрості у контексті мотивації досягнення цілі та успіху у студентської молоді.
  6. Особливості прояву депресивних станів в юнацькому віці та шляхи їх подолання.
  7. Синдром «емоційного вигорання» у студентів-психологів: особливості прояву та профілактика.
  8. Девіантна поведінка студентської молоді: причини виникнення і шляхи попередження.
  9. Спрямованість у майбутнє та проблеми сенсу життя у юнацькому віці.
  10. Психологічні детермінанти інтернет-залежності сучасної молоді.
  11. Реакції дезадаптації у хворих дітей в умовах ЛПЗ.
  12. Психологічні особливості і соціальна ситуація розвитку дітей, які часто хворіють.
  13. Психологічна допомога дітям з хронічним больовим синдромом в умовах ЛПЗ.
  14. Корекційно-розвивальна робота з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
  15. Психологічний супровід та реабілітація дітей з важкими опіковими травмами.
  16. Психологічна і соціальна допомога сім’ї, яка має невиліковно хвору дитину.
  17. Психологічний супровід батьків важкохворої дитини.
  18. Особливості психологічного супроводу батьків в ситуації втрати дитини.
  19. Нейропсихологічні наслідки черепно-мозкової травми у дітей.
  20. Психологічний супровід дітей з розумовою відсталістю в умовах ЛПЗ.
  21. Психологічна допомога батькам дітей з розумовою відсталістю.
  22. Методи профілактики психосоматичних розладів у молоді.
  23. Девіантне материнство: стан і шляхи вирішення.
  24. Розвиток материнства: психосоціальний аспект.
  25. Психологічна готовність до материнства: теорія, діагностика, психотерапія. 4. Образ материнства у психологічні картині світу особистості студента.
  26. Відмова від материнства як психологічна проблема.
  27. Психологічні умови формування відповідального ставлення до материнства у дівчат старшого шкільного віку.
  28. Феномен материнства і його відображення в свідомості дівчат юнацького віку.
  29. Етика і деонтологія в практичній діяльності клінічного психолога.
  30. Природа і динаміка акцентуацій характеру.
  31. Дизгармонійна сім‘я як психогенний чинник.
  32. Патохарактерологічні реакції у підлітковому віці.
  33. Причини затримки психічного розвитку дітей.
  34. Емоційна депривація як порушення раннього емоційного розвитку.
  35. Особливості емоційної сфери в нормі та патології.
  36. Психологічні особливості адиктивної поведінки.
  37. Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання алкоголю.
  38. Клініко-психологічна характеристика нав’язливих рухів у дітей та підлітків.
  39. Проблема розвитку особистості в різних психологічних напрямках.
  40. Кризи професійного становлення психолога.
  41. Мотиви та мотивація особистості як психологічна проблема.
  42. Деструкції та розвиток психолога.
  43. Психічне вигорання: детермінанти виникнення і розвитку.
  44. Феномен особистісної безпорадності.
  45. Емоційність як основа професійного вибору і розвитку студентів психологів.
  46. Самоактуалізація як поняття в гуманістичній психології.
  47. Механізми психологічного захисту: специфіка його прояву та функціонування у психологічній сфері особистості.
  48. Креативний психотерапевтичний механізм як основа роботи клінічного психолога з пацієнтами.
  49. Терапія творчим спілкуванням з природою у роботі клінічного психолога з хронічними депресивними станами.
  50. Казкотерапія у роботі клінічного психолога зі стресами.
  51. Психотерапія захопленнями як засіб впливу на світогляд психопатичної особистості.
  52. Зміст групових занять з терапії творчого самовираження у подоланні субдепресивних станів особистості.
  53. Синтетична психотерапія В.Кречмера в подоланні стресових станів особистості.
  54. Терапія духовною культурою як засіб віднаходження сенсу життя.
  55. Психологічні особливості функціонування психотерапевтичних груп у форматі творчого самовираження.
  56. Психологічні аспекти мотивації сімейного життя.
  57. Особистісні передумови суїцидальної поведінки підлітків.
  58. Мотиви аутоагресивної поведінки осіб, молодіжного віку.
  59. Суїцидонебезпечні поведінкові реакції підлітків.
  60. Основні форми неврозів та їх динаміка.
  61. Основні невротичні синдроми.
  62. Психологічні особливості хворих неврастенією.
  63. Психологічні особливості та внутрішньоособистісний конфлікт при неврозах. 5. Агресивна та аутоагресивна поведінка у хворих з реактивними психозами.
  64. Психогенії і концепція посттравматичного стресового розладу.
  65. Психоаналітична концепція формування посттравматичних стресових розладів.
  66. Невідкладна психологічна допомога при кризових станах, психотерапевтична корекція.
  67. Принципи профілактики та реабілітації дитячого аутизму.
  68. Сучасні уявлення про етіологію та патогенез синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю.
  69. Когнітивні розлади при синдромі дефіциту уваги з гіперактивністю.
  70. Основні психопатологічні синдроми дитячого віку: дитячого аутизму, гіпердинамічний, дитячих патологічних страхів, нервової анорексії, інфантилізму.
  71. Розлади особистості та поведінки у дорослих, фактори, що сприяють їх розвитку.
  72. Особливості афективних розладів у дітей та підлітків.
  73. Вплив алкоголю на вищу нервову діяльність людини.
  74. Етіологічні та патогенетичні фактори психогенних розладів.
  75. Механізми формування межових психічних розладів в дитячому віці.
  76. Формування цінностей здорового способу життя у студентів.
  77. Ставлення студентів до здорового способу життя.
  78. Компоненти здорового способу життя сучасної молоді.
  79. Здоровий спосіб життя як соціальний феномен.
  80. Транскультуральні відмінності у ставленні до сексуальності.
  81. Психологічні особливості ставлення до сексуальності у підлітковому віці.
  82. Стиль виховання у сім’ї як чинник виникнення агресивності у підлітковому віці.
  83. Психологічні аспекти формування культури здоров’я молоді.
  84. Особливості статевої самоідентифікації старшокласників.
  85. Психологічні особливості уявлень студентів про розподіл ролей у сім’ї.
  86. Тенденції розвитку шлюбно-сімейних відносин в сучасній Україні
  87. Цінність шлюбу та сім’ї в сучасному суспільстві
  88. Сучасне батьківство: особливості та тенденції змін
  89. Конструювання статевої ідентичності в сучасному українському суспільстві.
  90. Ціннісні орієнтації щодо сім’ї та шлюбу в сучасному українському суспільстві
  91. Роль властивостей вищої нервової діяльності людини у формуванні функціональних станів організму.
  92. Характеристика психофізіологічних особливостей жіночого організму.
  93. Біологічні ритми та їх роль у навчальному процесі.
  94. Психофізіологія депресивних станів.
  95. Працездатність та ефективність діяльності: психофізіологічні аспекти
  96. Сон як особливий функціональний стан.
  97. Психофізіологічний стан організму у процесі фізичної та розумової праці.
  98. Психофізіологія функціональних станів хворих дітей.
  99. Життєстійкість підлітків з особливими потребами.
  100. Психологічні особливості дітей маломобільних груп.