Курсова робота
Рік: ІІ, семестр ІІІ
Рекомендована тематика курсових робіт для студентів 2-го курсу спеціальності 053 «Психологія»
* Студент може запропонувати свою тему дослідження, узгодивши її з науковим керівником.
- Особливості прояву дитячих страхів.
- Формування мотивації в юнацькому віці.
- Формування мотиваційної сфери старшокласників.
- Мотивація в структурі навчальної діяльності старшокласників.
- Психологічні чинники мотивації альтруїстичної поведінки.
- Агресивна поведінка дітей та підлітків.
- Психологічні особливості прояву емпатії у сучасного студента.
- Психологічні особливості адаптованості студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі.
- Его-стани особистості: дослідження та шляхи до вирішення проблем поведінки спілкування.
- Оцінка рівня самоконтролю студентської молоді.
- Дослідження рівня самооцінки особистості як її фундаментальної властивості.
- Психологічні цінності неформальних молодіжних структур.
- Національна ідентифікація у становленні «Я-образу» особистості.
- Соціально-психологічні механізми політико-ідеологічного самовизначення молоді.
- Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров’я.
- Проблема самотності особистості та шляхи її подолання.
- Вплив несвідомих компонентів психіки на поведінку особистості.
- Психологічні особливості і соціальна ситуація розвитку дітей, які часто хворіють
- Психологічна допомога батькам та дітям з ожирінням
- Надійна прив’язаність до матерії, як предиката успішного соціального розвитку
- Життєві цілі як регулятори самореалізації особистості.
- Мотиви та мотивація особистості як психологічна проблема.
- Психологічні особливості формування вольових якостей особистості.
- Тривожність як властивість особистості та її прояви
- Еволюція поняття «особистість» в психології.
- Уявлення про несвідоме в екзистенційній психології.
- Агресія: природа, сутність, основи профілактики.
- Види і роль емоцій у житті людини.
- Мислення та інтелектуальні властивості людини.
- Психологічні аспекти обдарованості особистості.
- Самооцінка та рівень домагань особистості.
- Характер як сукупність стійких рис особистості.
- Психологічні чинники морального розвитку сучасних студентів.
- Психологічні чинники виникнення переживання стресу у студентів-психологів.
- Психологічна сутність самосвідомості.
- Особливості прояву довіри/недовіри у міжособистісних стосунках студентської молоді.
- Ціннісні орієнтації юнаків як передумова формування життєвих сценаріїв.
- Ціннісні орієнтації юнаків як передумова формування відповідальності.
- Мотивація успіху як чинник оптимальної соціалізації старшокласників.
- Психологічні особливості виникнення і прояву страху невизнання в юнацькому віці.
- Психологічні особливості міжособистісного спілкування у ранньому юнацькому (студентському) віці.
- Потреба у досягненнях як чинник самореалізації особистості у період ранньої юності (у студентів).
- Проблеми формування адекватної самооцінки в підлітковому віці
- Емпатія як фактор розвитку комунікативності.
- Психологічні особливості міжособистісних стосунків у підлітковому віці.
- Психологічні особливості ціннісної сфери студентів-психологів.
- Дослідження проблеми самоставлення в сучасних психологічних розвідках.
- Емоційний інтелект як психологічний феномен.
- Соціальна тривожність як чинник успішності у навчанні студентів.
- Соціально-психологічні чинники самоефективності особистості.
- Вплив нормативної поведінки на ефективність діяльності групи (організації, шкільного класу, педагогічного колективу та ін.)
- Самооцінка як чинник агресивної поведінки підлітків.
- Асертивність як чинник міжособистісної взаємодії студентської молоді.
- ЗМІ як чинник формування самооцінки підлітків.
- Здатність до саморегуляції як основа професіоналізму психолога.
- Я-концепція як складова професійної самосвідомості майбутніх психологів.
- Стрес: поняття, причини, способи виходу, методи профілактики.
- Феномен життєстійкості: сучасні погляди та дослідження
- Агресія: природа, сутність, основи профілактики.
- Зміст морального самовизначення студентської молоді.
- Мотивація професійного розвитку особистості.
- Мотивація агресивної поведінки підлітків.
- Мотивація як основа ефективності діяльності.
- Негативні впливи на мотивацію наукової діяльності.
- Психофізіологічні характеристики прояву стресу.
Курсова робота ІІ
Рік: ІІІ, семестр VI
Рекомендована тематика курсових робіт для студентів 3-го курсу спеціальності 053 «Психологія»
* Студент може запропонувати свою тему дослідження, узгодивши її з науковим керівником.
- Психологічні чинники морального розвитку сучасних студентів.
- Психологічні чинники виникнення переживання стресу у студентів- психологів.
- Особливості самосвідомості студентів з адиктивною поведінкою.
- Особливості прояву довіри/недовіри у міжособистісних стосунках студентської молоді.
- Феномен заздрості у контексті мотивації досягнення цілі та успіху у студентської молоді.
- Особливості прояву депресивних станів в юнацькому віці та шляхи їх подолання.
- Синдром «емоційного вигорання» у студентів-психологів: особливості прояву та профілактика.
- Девіантна поведінка студентської молоді: причини виникнення і шляхи попередження.
- Спрямованість у майбутнє та проблеми сенсу життя у юнацькому віці.
- Психологічні детермінанти інтернет-залежності сучасної молоді.
- Реакції дезадаптації у хворих дітей в умовах ЛПЗ.
- Психологічні особливості і соціальна ситуація розвитку дітей, які часто хворіють.
- Психологічна допомога дітям з хронічним больовим синдромом в умовах ЛПЗ.
- Корекційно-розвивальна робота з хворими дітьми в умовах ЛПЗ.
- Психологічний супровід та реабілітація дітей з важкими опіковими травмами.
- Психологічна і соціальна допомога сім’ї, яка має невиліковно хвору дитину.
- Психологічний супровід батьків важкохворої дитини.
- Особливості психологічного супроводу батьків в ситуації втрати дитини.
- Нейропсихологічні наслідки черепно-мозкової травми у дітей.
- Психологічний супровід дітей з розумовою відсталістю в умовах ЛПЗ.
- Психологічна допомога батькам дітей з розумовою відсталістю.
- Методи профілактики психосоматичних розладів у молоді.
- Девіантне материнство: стан і шляхи вирішення.
- Розвиток материнства: психосоціальний аспект.
- Психологічна готовність до материнства: теорія, діагностика, психотерапія. 4. Образ материнства у психологічні картині світу особистості студента.
- Відмова від материнства як психологічна проблема.
- Психологічні умови формування відповідального ставлення до материнства у дівчат старшого шкільного віку.
- Феномен материнства і його відображення в свідомості дівчат юнацького віку.
- Етика і деонтологія в практичній діяльності клінічного психолога.
- Природа і динаміка акцентуацій характеру.
- Дизгармонійна сім‘я як психогенний чинник.
- Патохарактерологічні реакції у підлітковому віці.
- Причини затримки психічного розвитку дітей.
- Емоційна депривація як порушення раннього емоційного розвитку.
- Особливості емоційної сфери в нормі та патології.
- Психологічні особливості адиктивної поведінки.
- Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання алкоголю.
- Клініко-психологічна характеристика нав’язливих рухів у дітей та підлітків.
- Проблема розвитку особистості в різних психологічних напрямках.
- Кризи професійного становлення психолога.
- Мотиви та мотивація особистості як психологічна проблема.
- Деструкції та розвиток психолога.
- Психічне вигорання: детермінанти виникнення і розвитку.
- Феномен особистісної безпорадності.
- Емоційність як основа професійного вибору і розвитку студентів психологів.
- Самоактуалізація як поняття в гуманістичній психології.
- Механізми психологічного захисту: специфіка його прояву та функціонування у психологічній сфері особистості.
- Креативний психотерапевтичний механізм як основа роботи клінічного психолога з пацієнтами.
- Терапія творчим спілкуванням з природою у роботі клінічного психолога з хронічними депресивними станами.
- Казкотерапія у роботі клінічного психолога зі стресами.
- Психотерапія захопленнями як засіб впливу на світогляд психопатичної особистості.
- Зміст групових занять з терапії творчого самовираження у подоланні субдепресивних станів особистості.
- Синтетична психотерапія В.Кречмера в подоланні стресових станів особистості.
- Терапія духовною культурою як засіб віднаходження сенсу життя.
- Психологічні особливості функціонування психотерапевтичних груп у форматі творчого самовираження.
- Психологічні аспекти мотивації сімейного життя.
- Особистісні передумови суїцидальної поведінки підлітків.
- Мотиви аутоагресивної поведінки осіб, молодіжного віку.
- Суїцидонебезпечні поведінкові реакції підлітків.
- Основні форми неврозів та їх динаміка.
- Основні невротичні синдроми.
- Психологічні особливості хворих неврастенією.
- Психологічні особливості та внутрішньоособистісний конфлікт при неврозах. 5. Агресивна та аутоагресивна поведінка у хворих з реактивними психозами.
- Психогенії і концепція посттравматичного стресового розладу.
- Психоаналітична концепція формування посттравматичних стресових розладів.
- Невідкладна психологічна допомога при кризових станах, психотерапевтична корекція.
- Принципи профілактики та реабілітації дитячого аутизму.
- Сучасні уявлення про етіологію та патогенез синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю.
- Когнітивні розлади при синдромі дефіциту уваги з гіперактивністю.
- Основні психопатологічні синдроми дитячого віку: дитячого аутизму, гіпердинамічний, дитячих патологічних страхів, нервової анорексії, інфантилізму.
- Розлади особистості та поведінки у дорослих, фактори, що сприяють їх розвитку.
- Особливості афективних розладів у дітей та підлітків.
- Вплив алкоголю на вищу нервову діяльність людини.
- Етіологічні та патогенетичні фактори психогенних розладів.
- Механізми формування межових психічних розладів в дитячому віці.
- Формування цінностей здорового способу життя у студентів.
- Ставлення студентів до здорового способу життя.
- Компоненти здорового способу життя сучасної молоді.
- Здоровий спосіб життя як соціальний феномен.
- Транскультуральні відмінності у ставленні до сексуальності.
- Психологічні особливості ставлення до сексуальності у підлітковому віці.
- Стиль виховання у сім’ї як чинник виникнення агресивності у підлітковому віці.
- Психологічні аспекти формування культури здоров’я молоді.
- Особливості статевої самоідентифікації старшокласників.
- Психологічні особливості уявлень студентів про розподіл ролей у сім’ї.
- Тенденції розвитку шлюбно-сімейних відносин в сучасній Україні
- Цінність шлюбу та сім’ї в сучасному суспільстві
- Сучасне батьківство: особливості та тенденції змін
- Конструювання статевої ідентичності в сучасному українському суспільстві.
- Ціннісні орієнтації щодо сім’ї та шлюбу в сучасному українському суспільстві
- Роль властивостей вищої нервової діяльності людини у формуванні функціональних станів організму.
- Характеристика психофізіологічних особливостей жіночого організму.
- Біологічні ритми та їх роль у навчальному процесі.
- Психофізіологія депресивних станів.
- Працездатність та ефективність діяльності: психофізіологічні аспекти
- Сон як особливий функціональний стан.
- Психофізіологічний стан організму у процесі фізичної та розумової праці.
- Психофізіологія функціональних станів хворих дітей.
- Життєстійкість підлітків з особливими потребами.
- Психологічні особливості дітей маломобільних груп.