Безпрецедентні виклики сучасних українських реалій незаперечно стосуються і трасформаційних процесів, покликаних вирішувати нагальні проблеми збереження і відновлення ментального здоровʼя українців. Вирішення таких задач можливе тільки за умови планомірної співпраці фахівців-психіатрів та спеціалістів із клінічної психології. Реформи медицини, які тривають в Україні, ініціюють нові виклики і ставлять актуальні запити щодо підготовки спеціалістів, які зможуть ефективно надавати пацієнторієновану допомогу, зокрема, в галузі психології та психотерапії.
У рамках започаткування комплексної освітньої, наукової та практичної роботи з відновлення психічного здоровʼя сьогодні, 08.04.2024 р. на базі КНП «ПРИКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ІФ ОР» відбувся методологічний семінар під егідою співпраці в сфері підготовки спеціалістів «Клінічний психолог» та «Психотерапевт» за головуванням генерального директора закладу Мирона Мулика, медичного директора Наталії Стрільців, представників кафедри клінічної та реабілітаційної психології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника у складі завідувачки кафедрою, к. психол. н., проф. Мирослави Гасюк, к. психол. н., доц. Наталії Іванцев, к. психол. н., доц. Вероніки Шкраб’юк, представників Івано-Франківського національного медичного університету д.мед.н., професора, завідувача Кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Михайла Пустовойта, к.мед.н., доцента, директора Навчально-наукового інституту післядипломної освіти Любомира Пелехана.
В ході семінару обговорювалися питання спільних наукових досліджень вчених психіатрів та психологів Івано-Франківського національного медичного університету та Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, перспективи підготовки студентів за спорідненими освітніми програмами та перепідготовки таких фахівців.
Також у програмі зустрічі було обговорено можливість реалізації практики студентів-магістрантів на базі КНП «Прикарпатського обласного клінічного центру психічного здоров’я ІФ ОР», перспектив подальшої співпраці та взаємного запрошення викладачів партнерських кафедр двох закладів до освітнього процесу.
В процесі активних дискусій, намічені основні вектори співпраці, обміну досвідом, адаптація освітніх програм для забезпечення якісної підготовки затребуваних спеціалістів.