Зустріч студентів з фахівчинею Інклюзивно-ресурсного центру Солотвинської СР Мар’яною Фесюк

Сьогодні, у Міжнародний день людей із синдромом Дауна, говорили зі студентами спеціальності “Психологія” про важливість раннього втручання для дітей з особливостями розвитку. Інтерактивне заняття провела Мар’яна Фесюк, фахівчиня (консультантка) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області, гештальт-консультантка, аспірантка 2 року навчання кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, випускниця університету. Захід організувала доцентка кафедри клінічної та реабілітаційної психології Мирослава Кулеша-Любінець.

Майбутні психологи ознайомилися з основними завданнями та напрямками діяльності ІРЦ, специфікою проведення психологом оцінки когнітивної та емоційно-вольової сфер розвитку дитини; дізналися про категорії освітніх труднощів та рівні надання підтримки дітям з ООП в освітньому процесі.

Мар’яна Фесюк поділилася власним досвідом корекції дітей з ООП, а також розповіла про особливості оформлення висновку ІРЦ. Активну дискусію викликала тема взаємостосунків учасників освітнього процесу в інклюзивних класах та ставлення до “інакших” людей у суспільстві, загалом. А студентка Ірина Юрах, продовжуючи тему роботи з дітьми, поділилася досвідом організації послуги раннього втручання для родини в реабілітаційному центрі (більше про раннє втручання – на сторінці Міністерства соціальної політики України https://www.msp.gov.ua/timeline/Ranne-vtruchannya.html

Додам, що зараз тривають зміни до програмних результатів ОП Психологія з акцентом на раннє втручання, тому сьогоднішня зустріч зі стейкголдерами показала важливість вивчення цієї теми.

Заняття пройшло у приємній і натхненній обстановці.